Medlemsskab, Generalforsamling & Klubtøj

11-05-2021

Kære alle medlemmer (nuværende & tidligere),

Medlemskab af Varde Cykelklub i 2021:
Gennem vinteren har klubben skiftet adm. system og fået ny hjemmeside, og proceduren for at være medlem af Varde Cykelklub er ændret. Alle som var medlem i 2020 har fået en personlig mail med info om proceduren, men kort og godt skal man oprette en medlemsprofil på hjemmesiden og via den registrere sit medlemskab og man betaler medlemskabet via betalingskort. Klik her for at oprette profil og bliv medlem -> https://vardecykelklub.dk/teams. Når du har oprettet profilen, så går du til "køb af kontingent" og betaler med betalingskort, og vupti, så er du medlem.

Går du i stå, eller syntes du ikke det virker, så kontakt gerne kasserer Marianne Westergaard på kasserer@vardecykelklub.dk, så hjælper hun dig videre.

Er du ny i klubben og har måske været med i intro forløb på B&U for alle, eller via andre hold er kommet godt i gang, så håber vi du vil tegne medlemskab og styrke klubben og fællesskabet. For D-holdet i MTB er der jo et lidt længere forløb inden vi beder om at i tager stilling til medlemskab, men øvrige bedes melde sig ind efter tre "test" trænings gange.

Generalforsamling 2021:
Endelig ser det ud til at vi kan gennemføre generalforsamlingen - det bliver onsdag den 26/5 kl. 18:30 i Smedeværkstedet så vi overholder afstandskravene og kan mødes fysisk. Tilmelding skal gerne ske via https://vardecykelklub.dk/events  - vi håber at se rigtig mange medlemmer til generalforsamlingen, så vi kan få inputs og debat om klubbens virke den kommende tid. Dagsorden kan ses på bagsiden af infobrevet 2021, som kan hentes her: 2021-Nyhedsbrev. Der er indkommet forslag til vedtægtsændringer fra bestyrelsen, og de kan ses her 2021_Forslag_til_opdatering_af_klubbens_vedtaegter

Klubtøj:
Som det kunne læses i infobrevet fra januar 2021, så fokuserer klubben på at få så meget klubtøj ud blandt medlemmerne som muligt. Desværre måtte vi suspendere den planlagte bestillingsrunde her i foråret. Men nu kan vi åbne for processen.

Da vi jo ikke har sponsorer på tøjet, så er det virkelig "langtidsholdbart" og vi giver et stort tilskud til køb af 2 x kortærmet trico i den kommende bestillingsrunde, som åbnes lige om lidt - og forventes at forløbe over ca. tre uger. Der vil blive annonceret med prøvedage i separate opslag på FB-gruppen. Det er vigtigt at I bruger lidt tid til at prøve de dele, som i kunne tænke jer at bestille, da størrelserne falder lidt forskelligt ud på hhv. trico, jakker og pants.

Så:

Mange hilsner