Generelt for alle træningshold i Varde Cykelklub:

Alle træningstider for klubbens hold kan ses på denne oversigt > Den komplette oversigt over træningstider i Varde Cykelklub

Vil du prøve at træne med os? Hvis du har lyst til at deltage i træningen i Varde Cykelklub, så skal du blot møde op ved klubhuset, Håndværkervej 10, 6800 Varde - og give dig til kende overfor de ryttere som er mødt frem.
Så hjælper de dig med at finde de rigtige hold, og skabe kontakt med holdkaptejnerne. Som udgangspunkt er man velkommen til at deltage i træningen 3 gange før det forventes at man tegner medlemsskab af klubben.

Mød op med grej, som virker og er vedligeholdt:  Det kan ikke undgås, at der sker defekter når der køres mange kilometer. Derfor er det vigtigt, at man altid møder op med en cykel der er klar til den pågældende træning.
Klubkammeraterne er som oftest klar til at give en hjælpende hånd, hvis uheldet skulle være ude – men husk selv at medbringe værktøj mm til turen. Uanset hvilket hold man kører på, så kører man altid sammen ud og sammen hjem.

Mere informaption  eller spørgsmål: Se trænerne for de forskellige hold under kontaktinfo, og skriv gerne til dem hvis du har spørgsmål > https://vardecykelklub.dk/contacts

• For både landevej og MTB ryttere er der afgang fra klubhuset på Håndværkervej 10 A, 6800 Varde..
  • Tiderne er afgangstider, så kom 10 min. før, så du er klar.
  • Alle skal naturligvis køre med cykelhjelm.