Farveproblemer med det nye cykeltøj
26. september 2023

Tak til alle jer, der har givet tilbagemeldinger omkring farverne på det nye cykeltøj.

Vores nye leverandør Konggaard har taget det meget alvorligt, og de har sendt følgende besked til os:

'Vedrørende Xtreme tøj der misfarves i den gule del af tøjet.

Vi som leverandør af jeres nye klubtøj, er utroligt kede af at der er opstået denne fejl med misfarvning.

Vi har i dag, sammen med vores fabrik, lokaliseret fejlen og vil producere nyt af alle overdele.

I kan selvfølgelig benytte det fejlbehæftede tøj, indtil den nye produktion er udleveret.

Vores sælger Jonas Lindberg vil koordinere udlevering med jeres bestyrelse. Mere om det når vi har leveringsdato på den nye produktion.'

Det betyder samtidigt, at vi ikke sætter overdelene til salg på hjemmesiden som ellers planlagt.
Cykelbukser og andre dele uden den gule farve kommer snarest til salg, men vi skal lige have styr på detaljerne om det andet her først.

Hvis der er spørgsmål, så send dem til mig på klubtoj@vardecykelklub.dk eller på tråden på Facebook

Så er cykeltøjet endeligt ved at være hjemme!
18. september 2023

Det meste af vores bestilte cykeltøj med det nye design lander hos Konggaard medio i denne uge, og efter planen er det afsendt, inden ugen er omme.

Der har været lidt bøvl med to af modellerne, nemlig de nye Gravel-bukser og med vindvesten.
Begge dele fejlede i deres kvalitetskontrol, så de to modeller er lidt forsinkede.
De burde dog lande i Danmark i næste uge, så med lidt helt har vi det ude hos alle ryttere inden september er gået helt på hæld.