Så er vi klar med VCK´s klubture til Harzen 2022

01-02-2022

Så er vi klar med VCK´s klubtur til Harzen 2022.

Afvikles igen i år, som to separate ture, men begge ture er med tre overnatninger.
Turene er for alle klubbens medlemmer - børn under 15 år dog ifølge med en voksen.
VCK giver hvert medlem et tilskud på i alt kr. 500,-, altså kun tilskud til én af turene.

Man må gerne melde sig til begge ture, men skulle der blive overbooket, vil de der har valgt at melde sig på begge ture, blive nødt til at vælge mellem turene, så der kommer flest mulige VCK-medlemmer med.

Vi skal igen bo på PRIMA Hotel Harzromantik (Det vi kender som Regina) Vi er endt på denne løsning, da de kan tilbyde os det vi har brug for på en sådan tur. Der er gode opbevaringsmuligheder for cyklerne, og det er muligt at booke hele hotellet. Samt ikke mindst, så er prisen stadig rimelig.

Der er begrænsede muligheder for at tage hensyn til specielle indkvarterings ønsker, men hvis der absolut er ønske om enkeltværelse, så kontakt hhv. Kaj Pedersen vedr. første tur og Søren Ingstrup vedr. anden tur, så vil de undersøge muligheden.  Der vil være en ekstrabetaling for eneværelse. Forvent ca. 1.100 kr, men dette bekræftes endelig ved booking.

Det er først til mølle-princippet der gælder. Der er 32 pladser +/- til hver tur. Skulle der være flere der ønsker at være med, er der oprettet venteliste til hver tur.
Angående kørsel bedes medlemmerne hurtigst muligt få meldt tilbage til turarrangørerne hvis de selv har arrangeret kørsel, dog forbeholder turarrangørerne sig ret til at ændre kørselsplanen. Hvis der er specielle ønsker om kørsel kan det ændre i kørsel tilskuddet.

Vi ser frem til mange tilmeldinger - link til tilmeldingen er -> https://www.sportstiming.dk/event/10219.

Hilsen